Érsebészeti kezelések

Érsebészeti kezeléseinket érsebész szakorvosunk Dr. Palásthy Zsolt osztály- és grémiumvezető, regionális szakfőorvos a világ jelenlegi legnagyobb teljesítményű Nd:Yag lézerével végzi.

Érsebészeti kezelések

A felületesen futó tágult erek, éranyajegyek, valamint a seprűvénák esetén egyedülállóan hatékony módszer.

A bőrbe hatoló Nd:YAG lézerfény elnyelődik a hemoglobinban, ezáltal a vért felmelegíti. Ennek hatására az érfal összetapad, megszűnik benne az áramlás, majd rövid idő múlva a kezelt ér felszívódik. A lézer segítségével bármely testfelületen kialakuló éreredetű képlet kezelésére lehetőségünk nyílik. A lézerkezelésnek számos előnye van: nagyon pontosan irányítható és precízen beállítható az alkalmazott energia, így nem károsodnak az ép szövetek. Az alkalmazott hideglevegős bőrhűtés mellett a kezelés enyhe kellemetlenséggel járhat, jellemzően fájdalommentes A kisebb hajszálerek esetében gyors és látványos az eredmény, már 1 kezelés után eltűnnek, a nagyobbak kezelésről kezelésre halványodnak.

A beavatkozás után 1-2 nap pihenés segíti a kezelés eredményességét, emellett fásli vagy gumiharisnya viselését javasoljuk 3 napig. A kezelt területen bőrpír, illetve enyhe duzzanat (ödéma) előfordulhat. A kezelt erek területén kialakuló bevérzéses foltok (purpura) a kezelés hatásosságát jelzik, 5-10 nap alatt elmúlnak. Minimum egy hónapig fokozott fényvédelem szükséges. Ha az átlagosnál alacsonyabb a fájdalomküszöbe, javasoljuk fájdalomcsillapító tabletta bevételét egy órával a kezelést megelőzően.

A kezelés ára a kezelendő bőrfelület nagyságától függ, alkalmanként 30.000 Ft-tól.

Kapcsolat

Feketesas Magánklinika | Készítette: Innovip.hu Kft.